Týdenní plán 8. - 12. 4.

Publikováno: 7.4.2024 Autor(ka): Jitka Palanová

V úterý je den Žák učitelem. První dvě hodiny nás budou učit starší spolužáci. 

Ve středu budeme trénovat atletiku a florbal, na prvouku půjdeme ven. Do baťůžku si vezmeme pití.

Ve čtvrtek je opět čtenářská dílna, děti přineste si svou knížku!

Začneme trénovat na výrazové čtení z knihy Kamil neumí létat. 

 

CO SE BUDEME UČIT? :-)

JAK SE MI DAŘÍ? :-)

ČTENÍ

Slabikář do str. 45

-        tvoření vět, vyprávění

-        porozumění textu, doplňování  slov do vět, 
         odpovědi na otázky, výběr správných slov                                             

-        čtení vlastní knihy, textů na PL a textů ve                     Slabikáři

-        hlasitost, intonace, plynulost

Čtu plynule texty, nahlas a s intonací.

Dělám opravy v malém školním sešitě.

Vyprávím o tom, co jsem přečetl, své vyprávění čtu plynule.

 

PSANÍ

Písanka II. do str. 37

 

-       úprava popletených vět

-       tečka za větou

-       znaménka

-       kontrola napsaného

-       5 vět vyprávění za týdne

 

Opisuji, přepisuji, píšu podle diktátu slova a věty psacím i tiskacím písmem.

Vymýšlím věty, kontroluji po sobě napsané.

Za každou větou napíši tečku, aby mi slova nevyklouzla. 

MATEMATIKA

Matematika do str. 35 

-        počítání do 19-ti

-        autobus

-        krokování

-        peníze

-        stavby, evidence

-        sčítací trojúhelníky

-        slovní úlohy

-        hadi

Trénuji pamětné sčítání a odčítání.

Počítám bez prstů do 15-ti,
s pomocí krokovadla do 19-ti.

Chápu, že hadi jsou zkrácený záznam šipkami.

Doplňuji správně neposedy do sčítacích trojúhelníků. Vím, že dole jsou největší čísla.

Počítám slovní úlohy.

Zapíšu plán stavby, eviduji počet krychlí.

Zapíšu krokování do šipkového grafu i pomocí příkladu na sčítání nebo na odčítání.

Rozlišuji mince, dokáži nachystat správnou hodnotu peněz, udělám evidenci do tabulky.

PRVOUKA

Prvouka str. 57

-    čas

Poznám celou, půl, čtvrt, třičtvrtě.

Orientuji se, co je minulost, přítomnost, budoucnost.

 

CHOVÁNÍ

-    Sebeřízení

Vím, co mi pomáhá při učení, dávám návrhy, jak se učit a naučit.