Týdenní plán 4. - 8. 3.

Publikováno: 4.3.2024 Autor(ka): Jitka Palanová

Děti dostaly minulý týden k procvičování diktáty. Dnes byly v diktátu velmi úspěšné! Horší je opis vět, zapomínají na znaménka, písmena, tečku za větou. Skládaly větu z rozházených slov napsaných velkým písmem. Pomozte jim prosím udělat do sešitu opravu. Pokud chybí tečka za větou musí napsat celou větu.

Slova ve Slabikáři by měly děti číst tak dlouho, dokud je nebudou umět plynule. 

Sčítáme a odčítáme do 16-ti. Nejsou si zatím moc jisté.

Děkuji, že jim pomáháte se zlepšovat!

PS: Zapomněla jsem Vám říct, že všichni se vzorně chovali při akci - muzikál! Byl na ně spoleh, dodržovali domluvená pravidla, byli samostatní. 

 

 

CO SE BUDEME UČIT? :-)

JAK SE MI DAŘÍ? :-)

 

ČTENÍ

Slabikář do str. 23

-        tvoření slov a vět

-        porozumění textu,                                     doplňování  slov do vět,                             odpovídám na otázky

-        čtení vlastní knihy

-        čtení s malými tiskacími                             písmeny tříslabičná slova

-       plynulé čtení trojslabičných slov

Čtu plynule trojslabičná slova.

Poznám všechna písmena tiskací i psací (viz. Písanka a Slabikář), která jsme se naučili.

Dělám opravy v malém školním sešitě.

Vyprávím o tom, co jsem přečetl, své vyprávění čtu plynule.

Doplňuji PL na rozvoj porozumění přečtenému.

Vyhláskuji trojslabičná slova.

 

PSANÍ

Písanka II. do str. 19

 

-       úprava popletených vět

-       tečka za větou

-       znaménka

-       kontola napsaného

-       5 vět vyprávění za týdne

 

Opisuji, přepisuji, píšu podle diktátu slova a věty psacím i tiskacím písmem.

Vymýšlím věty, kontroluji po sobě napsané.

Opravím popletené věty a napíši je.

Za každou větou napíši tečku, aby mi slova nevyklouzla. :-)

 

MATEMATIKA

Matematika do str. 21

-        počítání do 16-ti

-        autobus

-        krokování

-        porovnávání

-        stavby, evidence

-        sčítací trojúhelníky

-        slovní úlohy

-        hadi

Trénuji pamětné sčítání a odčítání.

Počítám bez prstů do 13-ti,
s pomocí krokovadla do 16-ti.

Chápu, že hadi jsou zkrácený záznam šipkami.

Doplňuji správně neposedy do sčítacích trojúhelníků. Vím, že dole jsou největší čísla.

Počítám slovní úlohy.

Zapíšu plán stavby, eviduji.

Zapíšu krokování do šipkového grafu.

 

PRVOUKA

Prvouka str. 48

-    práce na zahradě

-    jarní kytky

 

Umím povídat o dění na zahradě.

Poznám 10 jarních bylin, vyjmenuji je.

 

 

CHOVÁNÍ

-    práce ve skupině

Při práci ve skupině dávám a poslouchám návrhy, dodržuji půlmetrový hlas. Záleží mi na tom, aby všichni ve skupině pracovali a doplňovali společně.