Týdenní plán 22. - 26. 1.

Publikováno: 19.1.2024 Autor(ka): Jitka Palanová

V pondělí se těšíme na první vyprávění v našem novém sešitě. Věty by na sebe měly navazovat a mělo by jich být 5. Pokud by to byl pro žáka velký problém, může počet vět zatím snížit na tři. Žák si pod vyprávění může nakreslit i obrázek, nalepit mapku, jízdenku, fotku... Prosím, veďe děti, aby se ptaly na "i", "y", pokud na ně ve slově narazí. Když jim bude chybět znaméko, upozorněte je. Své věty se žák naučí plynule číst! Velmi děkuji za spolupráci!

Kritéria:

1. Věty na sebe navazují.

2. Písmena jsou stejně velká, mezi slovy jsou mezery.

3. Žák umí své vyprávění plynule přečíst.

20. týden (20. - 25. 1.))

 

CO SE BUDEME UČIT?

JAK SE MI DAŘÍ?

 

ČTENÍ

-        Slabikář do str. 47

-        tvoření slov a vět

-        porozumění textu, doplňování             
         slov do vět, odpvědi na otázky

-        čtení knihy

 

Poznám všechna písmena tiskací i psací (viz. Písanka a Slabikář), která jsme se naučili.

Dělám opravy v malém školním sešitě.

Čtu doma každý den, dokud to neumím téměř plynule.

Napíšu dvě věty, které si vymyslím.

Doplňuji PL na rozvoj porozumění přečtenému

Hraju slovní fotbal na poslední písmenko:

m - máma - aktovka - Adam....

 

PSANÍ

-        Písanka do str. 46

 

Dodržuji velikost a sklon písmen.

Píšu přesně na řádek.

Umím správně sedět a držet tužku.

Píšu podle diktátu písmena a slabiky psacím i tiskacím písmem.

Umím napsat všechna písmen, která jsme se naučili.

 

MATEMATIKA

-        Matematika do str. 62

-        počítání do 11

-        krokování

-        porovnávání

-        stavby, evidence

-        sčítací trojúhelníky

Počítám do 12.

Napíšu správně číslice 0-12.

Krokuji dopředu a zpět.

Počítám sčítací trojúhelníky.

Porovnávám větší/menší/rovná se.

Zapíšu plán stavby, eviduji.

Zapíšu krokování do šipkového grafu.

 

PRVOUKA

-        Prvouka str. 38

-        projekt Člověk

Popíšu tělo člověka jeho tělo, orgány, smysly ...

 

CHOVÁNÍ

-       Sebeřízení

Řídím se sám podle hlasoměru, pomáhám dodržovat sílu hlasu kamarádům ve skupině.