Týdenní plán 2. 4. - 5. 4.

Publikováno: 28.3.2024 Autor(ka): Jitka Palanová

Máme tady duben - krásné období! 

Každou středu budeme venku. Buď budeme mít tělocvik na hřišti - (trénujeme na atletický den a florbal) nebo půjdeme do lesa (rychlou chůzí). Když půjdeme do lesa, budeme mít venku i prvouku. 

Děti budou nadále dostávat PL z matematiky.

Dále dostanou PL na čtení. Text se naučí číst plynule, hlasitě a s intonací. Pokud bude text i ve Slabikáři, děti budou trénovat správný přednes i s tímto textem. (Trochu musíme se čtením přidat, abychom začali zlepšovat intonaci a plynulost čtení.)

Když dítě přečte knihu, napíše své jméno, autora, název, nakreslí kolem rybičku, vystřihne a přinese. Uděláme si moře přečtených knih. 

Prosím, do Prv trénujte poznávání ručičkových hodin. 

Velmi děkuji za pomoc, za návštěvu v hodině (měli jsme nejvíce přítomných rodičů ;-)) a za Vaši milou zpětnou vazbu! Hodně mi v těchto dnech pomáhá.

 

 

CO SE BUDEME UČIT? :-)

JAK SE MI DAŘÍ? :-)

ČTENÍ

Slabikář do str. 41  

-        tvoření vět, vyprávění

-        porozumění textu, doplňování  slov do vět, 
         odpovědi na otázky, výběr správných slov                                             

-        čtení vlastní knihy, textů na PL a textů ve               Slabikáři

-        hlasitost, intonace, plynulost

Čtu plynule texty, nahlas a s intonací.

Dělám opravy v malém školním sešitě.

Vyprávím o tom, co jsem přečetl, své vyprávění čtu plynule.

 

PSANÍ

Písanka II. do str. 31

 

-       úprava popletených vět

-       tečka za větou

-       znaménka

-       kontrola napsaného

-       5 vět vyprávění za týdne

 

Opisuji, přepisuji, píšu podle diktátu slova a věty psacím i tiskacím písmem.

Vymýšlím věty, kontroluji po sobě napsané.

Za každou větou napíši tečku, aby mi slova nevyklouzla. 

MATEMATIKA

Matematika do str. 31 

-        počítání do 19-ti

-        autobus

-        krokování

-        peníze

-        stavby, evidence

-        sčítací trojúhelníky

-        slovní úlohy

-        hadi

Trénuji pamětné sčítání a odčítání.

Počítám bez prstů do 15-ti,
s pomocí krokovadla do 19-ti.

Chápu, že hadi jsou zkrácený záznam šipkami.

Doplňuji správně neposedy do sčítacích trojúhelníků. Vím, že dole jsou největší čísla.

Počítám slovní úlohy.

Zapíšu plán stavby, eviduji počet krychlí.

Zapíšu krokování do šipkového grafu i pomocí příkladu na sčítání nebo na odčítání.

Rozlišuji mince, dokáži nachystat správnou hodnotu peněz.

PRVOUKA

Prvouka str. 55

-    čas

Poznám celou, půl, čtvrt, třičtvrtě.

Orientuji se, co je minulost, přítomnost, budoucnost.

 

CHOVÁNÍ

-    sebepoznání

Dokážu vyjádřit své pocity. Přemýšlím, co mohu udělat, aby mi bylo dobře.