Týdenní plán (15. - 19. 1.)

Publikováno: 12.1.2024 Autor(ka): Jitka Palanová

Milí rodiče,

prosím, mohli byste dětem koupit kulaté štětce různých velikostí pro malování vodovými barvami a paletu na tempery? Většina má jen ploché štětce, které jsou na tempery. Dále nám dochází mazací fixy na bílou tabulku (2 ks - jeden vyberu)  a budeme potřebovat zvýrazňovače pro práci s textem.

Také bych přivítala, kdyby si děti přinesly do školy pravoúhlý trojúhelník, který vyberu, a budou jej mít tady k dispozici, když zapomenou nebo ztratí svůj. Jeden trojúhleník s ryskou a malé pravítko by měly mít v aktovce, budou je používat na všechna škrtání, rýsování úseček, tabulek a plánů.

Začínáme psát perem, připadá mi vhodné pero gumovací. Někomu chybí guma a má v penálu tupé tužky a pastelky, špatně se mu píše.

Děti mají několik úkolů během týdne:

  • doplňovat písanku
  • číst Slabikář a svou knihu každý den
  • napsat nejméně 5 vět do nového sešitu (ZATÍM PÍŠOU VELKÝM TISKACÍM PÍSMEM. Téma je libovolné. Věty na sebe musí navazovat.) Přinesou vždy v pondělí spolu s PL z matematiky. Někdy dostanou na psaní PL, který si do sešitu vlepí.
  • ve čtvrtek nosit svou knihu
  • dělat v sešitech a pracovních listech opravy

    VELMI DĚKUJI ZA SPOLUPRÁCI A PŘEJI HEZKÉ DNY! .-)

    19. týden (15. - 19. 1.)

 

CO SE BUDEME UČIT?

JAK SE MI DAŘÍ?

 

ČTENÍ

-        Slabikář do str. 41

-        tvoření slov a vět

-        porozumění textu, doplňování             
         slov do vět, odpvědi na otázky

-        čtení knihy

 

Poznám všechna písmena tiskací i psací (viz. Písanka a Slabikář), která jsme se naučili.

Dělám opravy v malém školním sešitě.

Čtu doma každý den, dokud to neumím téměř plynule.

Napíšu dvě věty, které si vymyslím.

Hraju slovní fotbal na poslední písmenko:

m - máma - aktovka - Adam....

 

PSANÍ

-        Písanka do str. 40

 

Dodržuji velikost a sklon písmen.

Píšu přesně na řádek.

Umím správně sedět a držet tužku.

Píšu podle diktátu písmena a slabiky psacím i tiskacím písmem.

Umím napsat všechna písmen, která jsme se naučili.

 

MATEMATIKA

-        Matematika do str. 59

-        počítání do 11

-        krokování

-        porovnávání

-        stavby, evidence

-        sčítací trojúhelníky

Počítám do 12.

Napíšu správně číslice 0-12.

Krokuji dopředu a zpět.

Počítám sčítací trojúhelníky.

Porovnávám větší/menší/rovná se.

Zapíšu plán stavby, eviduji.

Zapíšu krokování do šipkového grafu.

 

PRVOUKA

-        Prvouka str. 36

-        projekt Člověk

Popíšu tělo člověka jeho tělo, orgány, smysly ...

 

CHOVÁNÍ

-       ovládání hlasitosti při různých činnostech

Řídím se podle hlasoměru.