INFORMACE K HODNOCENÍ

Publikováno: 2.2.2023 Autor(ka): Petra Srpová
Dobrý den, vážení rodiče,
 
často rodiče žáků nemají ponětí, co vše zahrnuje hodnocení žáků na vysvědčení. Přeposílám tyto  informace.
 
 
KRITÉRIA PRO HODNOCENÍ
Zvládnutí výstupů jednotlivých vyučovacích předmětů v rámci individuálních možností žáka.
Schopnost řešit problémové situace.
Úroveň komunikačních dovedností.
Schopnost vykonávat činnosti smysluplněa řešit předpokládané problémy tvůrčím způsobem.
Změny vchování, postojích a dovednostech.
Míra zodpovědnosti a tolerance, kterou žák pociťuje.
.
NÁSTROJE OVĚŘOVÁNÍ VĚDOMOSTÍ A DOVEDNOSTÍ
Písemné práce, slohové práce, testy, diktáty, cvičení, ...
Ústní zkoušení a mluvený projev.
Zpracování referátů a prací k danému tématu
Úprava sešitů, samostatné aktivity, domácí úkoly.    OBECNĚ - TOTO SE NÁM V POSLEDNÍ DOBĚ                                                                                                             NEDAŘÍ!!!
Modelové a problémové úkoly.
Zhotovení výrobků, modelů, experimentální a laboratorní práce, ...
Projektové a skupinové práce.
Vědomostní a dovednostní srovnávací testy.
Soustavné diagnostické pozorování žáka.
Další nástroje volí vyučující dle aktuálních potřeb žáků, dle forem výuky apožadovaných výstupů.
Známka zhodnocení vědomostí nezahrnuje hodnocení chování žáka.
Do klasifikace se promítá hodnocení úrovně dosažených vědomostí, dovedností,postup a práce s informacemi, úroveň komunikace a tvořivost žáka.