Matematika 1. - 4. 1.

Publikováno: 2.2.2021 Autor(ka): Jitka Palanová

Prosím, aby děti přinesly malý čtverečkovaný sečit (čtverečky 1 x 1 cm) č. 5110 - (možná jsou i pod jiným čislem). Byl na seznamu do 1. tř., že? Pokud jej nemáte, udělám Vašemu dítěti sešit provizorní.

Tak jsme v 2. pololetí. Přibylo nám nové prostředí AUTOBUS, s kterým si jistě užijeme spostu legrace. Velmi děkuji všem dětem a jejich rodičům, kteří nám vyrobili krásné autobusy!  Dnes s nimi děti již jezdily a počítaly nastupující a vystupující cestující. Učíme se tím dělat přehledný záznam, sčítat a odčítat. Jestli se někomu bude chtít, může nám vyrobit zastávky.  Děti dnes také trénovaly práci ve skupině a velmi pěkně se jim dařilo se střídat při výpočtech. 

Tento týden mají děti za úkol str. 8/ 3, 4 a dodělat PL. Ti, co jsou nemocní nebo na horách si ho dodělají příští týden. Společně doděláme i str. 9.

Prosím, zaměřte se na příklady typu: 

_ - 8 = 2, pamětné sčítání a odčítání do 12-ti bez prstů a krokovadla, čtení slovních úloh. Také řešte slovní úlohy typu: Petr má o 2 víc než Eva. Kolik mají dohromady? Trénujte dopředu (několikrát) čtení slovních úloh a vět k matematickému prostředí autobus, co jsou v sešitě. - NEVYPLŇUJTE je!   

Velmi děkuji za spolupráci!